Co má společného návštěva pošty, romantická večeře a vaše služby?
Poskytujete služby lidem – možná pracujete na úřadě, máte sociální službu, vedete školku, pobočku knihovny, nebo cokoli jiného. Do práce dáváte spoustu energie a asi občas přemýšlíte nad tím, kam jí nejlépe nasměrovat.
Během workshopu si pojmenujeme desatero principů, které naši zkušenost se službami všeho druhu ovlivňují. Kdy si jich všímáme v běžném životě, když jsme zrovna sami klienty? Jak s nimi pracujeme v našich vlastních službách? A co vlastně dělá službu dobrou?
Workshop účastníkům představí koncept Good Services od Lou Downe, který umožňuje systematicky přemýšlet nad tím, co v naší službě pro klienty funguje dobře, co funguje méně a kam zaměřit energii, pokud si přejeme se dál posouvat a zlepšovat klientskou zkušenost.
Společně se seznámíme se základy designového myšlení ve službách. Ukážeme si, jak služby vytvářet tak, aby odpovídaly potřebám klientů a jak přistupovat kreativně k řešení problémů.
Setkání je jednodenní a probíhá v centru Prahy, výuka je interaktivní a je v ní dostatek prostoru pro diskuzi různorodých zkušeností účastníků.
Více informací naleznete na přiloženém letáku, přihlašovat se můžete ZDE